دریاچه ی علم

مجیدحیدری ؛کارشناسی علوم تربیتی

دریاچه ی علم

مجیدحیدری ؛کارشناسی علوم تربیتی

...........................................
من معلم هستم
هرشب از آینه ها می پرسم
به کدامین شیوه،وسعت یادخدارا بکشانم به کلاس؟
بچه ها را ببرم تا لب دریاچه ی عشق؟
غرق دریای تفکر بکنم؟
با تبسم یا اخم؟من معلم هستم.
نیمکت ها نفس گرم قدم های مرا می فهمند
بال های قلم وتخته سیاه
رمز پرواز مرا می دانند
سیب ها دست مرا می خوانند
من معلم هستم
دردفهمیدن و فهماندن ومفهوم شدن،
همگی مال من است
من، معلم هستم.
...........................................
ضمن عرض سلام وادب واحتـــرام
خدمت بازدیدکنندگان گـــــــــرامی:
اینجانب مجیدحیدری،دانشــــجــوی
دانشگاه فرهنگیان ،کارشناســـــی
رشته ی آموزش ابتدایی هستــم.
این وبلاگ را راه اندازی نمـــــودم تا
مطالب درسی وآموزشی درآن قرار
دهم تا معــلمان عزیز،دانشجــویان
گرامی ودانش آموزان محــــترم ازآن
استفاده نمایند.
..............................................

امید است این وبلاگ در حل مشکـــلات عزیزان
مفید واقع شود.لطفا مارا از نظرات خودبهره مند
سازید. باتـــــــشــــکر.حــــیــــدری

...............................................

بایگانی

پرسشنامه کلورادو ویلکات

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ
  • مجید حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی